Leuke maandag

Kostbaar is de wijsheid

die door ervaring wordt verkregen .

 

Kerst_nostalgie plaatjes

Published in: on 15 december 2014 at 06:52  Comments (9)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://anjasouren.wordpress.com/2014/12/15/leuke-maandag-14/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 reactiesPlaats een reactie

  1. Dikwijls op een harde manier.

  2. Dag Anja
    Mooie spreuk en plaatje
    Wens je een fijne week toe
    Lieve groetjes Roosje

  3. Weer mooie woorden en wat een schattig plaatje! Fijne week 🙂

  4. Klopt helemaal. Ik zeg ook wel eens: “Gezegend de mens die van iemand anders fouten leert en ze zelf niet hoeft maken” 🙂

  5. Howdy

    ik dank u voor de genoten gastvrijheid hier.
    Ik heb mijn Heer ff gevraagd of het nuttig is je te blijven replyen, voorlopig wel zei God.
    Uw eerste profetische woord. Lijst maar in….ik kreeg deze impressies willekeurig, soort loterij met cijfers…
    Deze beeldimpressies kun je op mijn site vonden…
    1. Jagdpanther en cylon robot. Jagdpanther betekent dat ik je nog wat moet steunen, want de robot duidt erop dat je nog teveel op autopilot zit, met de stroom mee drijft ipv ertegen in.
    2. Lange lans torpedo duidt erop dat je nog wel even tijd nog hebt echt wakker te worden. Matter-anti matter reactor/dilithium matrix duidt op de noodzaak voor nog wat geestelijke educatie.
    3. Enclave staat nog niet online duidt op , duidt op sektes of verkeerde denkwijzen, in jouw geval het tweede.
    Gaius baltar staat voor de oproep je verantwoordelijkheid te nemen, ipv alles maar te laten gebeuren in pasiviteit.

    Ergo, ik blog nog een tijdje met u mee. Goede week!
    P.A


Plaats een reactie