Toffe donderdag

Het maakt niet uit wat een ander van je vindt of zegt .

Belangrijk is dat jij weet wat en wie je bent

en waar je voor staat en gaat …….

 

The URI to TrackBack this entry is: https://anjasouren.wordpress.com/2015/05/28/toffe-donderdag-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 reactiesPlaats een reactie

  1. ha die Anja
    ik onderschrijf deze spreuk volkomen
    en wat een mooie weerspiegeling erbij
    passend bij de spreuk
    Nu ik heb arm niet meer gevoeld en dat terwijl het er nog wel is πŸ™‚
    had een schitterende wandeling en fototjes geven dat hopelijk ook weer
    jij al veel gedaan , nu ik ook maar dan hier aan de pc
    een dag weg en ik heb achterstand πŸ˜‰
    geniet de dag
    lieve groet , karel

    • Hoi Karel , merk ik ook als ik een dagje min tijd heb om aan pc te zitten , kan je zomaar kleine 100 emails beantwoorden , haha . Groetjes…….

      • nu Anja
        er zullen nog vele dagen zo komen πŸ™‚
        als het goed is ( wacht op bevestiging ) komt morgen een collega naar hier , hij wandelt ook graag , maar zijn vrouw en kinderen dus niet , nu belde hij mij gisteravond over komende zaterdag , nu ik heb de tijd πŸ™‚ hij wil graag in Zuid Limburg wandelen en dan wel met name Sint Pieterberg , nu dat wil ik ook wel hoor zeg ik , en dus heb ik een etappe van het Pieterpad op papier gezet en de reis heen en weer ook , hij woont in Amsterdam en net dit weekend ligt daar het trein verkeer zo goed als stil : en we moeten vroeg zijn want het is niet naast de deur , dus zeg ik kom maar hier , pakken we zaterdag hier de 1ste trein 😦 naar Valkenburg en lopen van daar naar de Sint Pieterberg , bus naar Maastricht en weer op huis an πŸ™‚ lange dag pppfffttt
        mzl

      • Och , wat leuk , hoop dat het door gaat ! Ga wel maar niet ondergronds zonder gids , als je daar de weg niet weet , kom je er niet meer uit . Tijdens wandelen , kom je voor groot deel over Belgisch gebied , Plateau van Caestert wordt dat genoemd . Idd een lange dag maar je zult er wel van genieten . Liefs , Anja

  2. Heel mooi, zo is het ook

    • Precies , πŸ˜€ . Veel plezier vandaag met wat je ook gaat doen , liefs Anja

      • Dankjewel, jij ook πŸ˜€ Liefs

  3. Precies…en iedere gek heeft recht op zijn eigen gebrek…ook een mooie toch?
    Maar goed dat je daar geen foto van hebt het zou mensen van je site jagen grijnzzzz

    Geniet je dag

    • Hoi Rebbeltje , denk het niet , we zijn beiden zo’n zeldzaam ras , wil iedereen wel aanschouwen ,hahaha .Iedere gek heeft recht op zijn eigen gebrek is zeker een mooie πŸ™‚ . Ga zo eens aan mijn wandeling beginnen , wordt wel aardig donker nu , gelukkig straal ik zelf , volg ik dat lichtje , verdwaal ik al niet πŸ˜‰ Prettige dag nog , liefs …….

      • πŸ˜‰

      • πŸ™‚

      • Wandel ze en hou het droog πŸ˜‰

      • Ja , droog rond gekomen πŸ™‚ Staat best wel veel wind ,zwarte lucht was zo weg zonder regen πŸ˜€ . Nu verder met Giro kijken , fijne avond , tot morgen !

  4. TOP, helemaal mee eens!
    XXX

  5. of er tijd is om de grotten in te gaan , ik denk het niet , het is een wandeling die wel wat tijd gaat nemen
    voor zo iets als grotten en wie weet wat niet , moet je gewoon een dag uittrekken , een ander maal misschien
    ja ik hoop ook dat het door gaat , desnoods ga ik alleen
    ik kijk de ronde van Belgie op Sporza
    mzl

    • Ik net terug , zit bij Giro . Ja , die grotten ben je ook uren in kwijt , daar staat nog ergens mijn naam in de mergel maar dat is zeker al 40 jaar geleden dat ik daar was πŸ™‚ Tis toch al 2 dagen doodstil bij die kikkerpoel , vraag me af wat daar aan de hand is . Je ziet en hoort geen enkele kikker meer . 2 dagen terug was nog concert van jewelste. Zo , nog veel kijkgenot bij Giro Karel ! Tot morgen zal ik zeggen:) Mazzel !

      • zijn delen van het land die je moet plannen om te zien
        of ik een naam na 40 jaar daar nog ga terug vinden πŸ™‚ de kruimels zijn al lang weg πŸ™‚
        stil sinds 2 dagen bij de poel , dicht bij zijnde water , hoever weg , luister daar ff
        ja ik genoot van een mooie finale in de Giro
        slaap wel
        oant moarn
        karel

      • Goeiemorgen Karel , was ook al aan het denken of kikkers naar ander water zijn verhuisd , het kortste bij is de visvijver en naar de andere vijver moeten ze drukke straat over maar ja , je weet maar nooit . Zal eens gaan luisteren vandaag . Net spreuk geplaatst en nu moet ik boodschappen doen , getver , haha . Fijne dag , liefs Anja

  6. Hoe ouder je wordt hoe makkelijker dat gaat.


Plaats een reactie