Mooie zaterdag

Niet iedereen zal je keuzes begrijpen .

Dat is okรฉ .

Het is jouw pad , jouw reis en jouw leven .

Omarm je vrijheid …..

 

Published in: on 17 oktober 2015 at 07:40  Comments (27)  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://anjasouren.wordpress.com/2015/10/17/mooie-zaterdag-7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 reactiesPlaats een reactie

  1. mogge Anja
    ja ik denk dat deze spreuk op velen van ons van toepassing is
    jij dus wakker gehouden door een stel zuipschuiten , zo jammer dat het zo moet zijn
    ik wens je dan ook een rustige dag
    geniet er van
    lieve groet , Karel

    • Hoi Karel , toen ik met Hari om 3.45 naar onder liep , heb ik daar aangebeld , maar maakten niet open . Toen ik terug kwam was het wel stil , dus die weten wel degelijk dat ze weer fout zaten . Snap ook niet dat die woningvereniging alles aan die zieligen van leger des heils moeten verhuren . Zo genaamd moeten die terug komen in maatschappij , ha, laat me niet lachen , ze zijn allemaal nog verslaafd aan drank en drugs , pffff . Rustig ben ik iig nog niet , alleen maar opgefokt . Was wel al blij met jouw blogje , je kreeg me tenminste al aan het glimlachen ๐Ÿ˜€ . Fijne dag , liefs Anja

    • Ha die Karel , heb je nog wat in de planning voor het weekend of wordt het plakken ?

  2. pppfffttt gelijk 3 krabbels , mak an met me hoor ๐Ÿ™‚
    ik wil ff om eten weg , verder rustdag alias plakdag ๐Ÿ™‚
    ja die lui weten dat ze fout zijn , n trekken zich niets aan van jou of wie dan ook , zijn aso’s
    ben blij dat ik je met m’n blog aan het lachen maakte ๐Ÿ™‚
    ja we worden besodemietert door al deze zaken , mij viel het op omdat ik 1 kg nodig had en dus de weegschaal gebruikte , 1 kg op de schaal en zak leef , klopt niet , nu je ziet het ik kan voor 2,50 eten halen aanstonds
    maar mak an want het is nog nat buiten bbbbrrr
    groetjes , Karel

    • Ik hou je jong , hahaha . Hier momenteel bewolkt , wel droog en niet zo koud gelukkig . Jij nog naar de winkel , hoop ik hele week niet te komen ๐Ÿ˜‰ . Alhoewel , volgende week naar de action , maar dat gaat nog . Zal ook wel meer plakken dan wat anders , hahaha . Huis aan de kant , eten klaar , wat wil een mens nog meer ๐Ÿ˜‰ . Plak ze , liefs Anja

      • nou ik ben graag jong hoor , als een kwajongen , dat dan wel ๐Ÿ™‚
        ja ik wil ff zien om wat te eten nog voor wat dagen , maar het zou in de middag droog worden en dus plak ook ik nog wat ๐Ÿ™‚
        heb ook het hutje aan kant
        mzl

      • Zo is dat Karel , Vulpes pilum mutat, non mores of te wel een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ๐Ÿ˜‰ Ja, bij jouw droog en bij mij zou het dan regenen gaan , nou ja , dan maar weer een natte wandeling . Blijf er niet voor binnen hangen . Mijn vriendje heeft recht op zijn uitlaat/speel uurtjes . Denk dat ik eens een broodje ga maken . Amuseer je nog ….mazzel

      • ik zal mij wel amuseren ๐Ÿ™‚
        met de streken van een kwajongen
        nee Hari heeft recht op zijn rondje , dus zet de plu maar op
        mzl

      • Ha, nee , loop nooit met een plu , is me veel te lastig . Vind dat maar ondingen;) . Loop gewoon en mocht ik als verzopen stoeipoes ๐Ÿ˜‰ thuiskomen , ga ik gelijk onder de warme douche , kom soep er achter aan en ik heb het weer door en door warm:) . Laterssss

      • ja kan me er wel wat bij voorstellen , bij de plu dan ๐Ÿ™‚
        mzl enne laat de soep je smaken

      • Zal ik doen ! Zonnetje schijnt ineens volop !

      • hier binnen ook , want daar ben ik ๐Ÿ˜‰
        suc6

      • En geeft meer warmte ๐Ÿ˜‰

  3. Ik kan me heel erg in deze tekst vinden. Mijn ouders staan sowieso achter me, maar sommige vrienden niet. En ook niet iedereen begrijpt waarom ik schrijfster wil worden

    • Hoi Demi , wat naar , weet je zeker dat het vrienden zijn ? Iedereen heeft wel recht op zijn eigen mening maar vind dat ze toch beetje trots op je konden zijn en je wat konden steunen en hadden zeker je boek kunnen kopen . Denk dat ook een beetje jaloersheid meespeelt , jij hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen ! Meid , niets van aantrekken , ware vrienden zullen er altijd voor je zijn en die kun je meestal maar op 1 handje tellen . Wens je een fijn weekend toe , liefs Anja

      • Dat is waar, dankjewel ^^ Super lief van je, dat helpt me enorm ๐Ÿ™‚ Jij ook een fijn weekemd gewenst, liefs

      • โค

  4. Mag een uitzondering zijn omdat weinig me begrijpen, maar wie me begrijpt, weet ook wat deze aan me heeft ๐Ÿ˜‰ Zal later nog reageren.

    Fok jezelf niet op, heb je alleen jezelf maar mee, de buren liggen daar niet wakker van. Leger des Heils?, praat me er niet van :-D. Fijne dag en weekend lieverd. Liefs en dikke knuf X

    • Hoi Marianne , woon hier nog maar met 3 “normale mensen” , rest alles door leger des onheils overgenomen . Hebben zelf hier een kantoor in 1 flatwoning gemaakt en alles komt maar hierheen, wordt het je niet goed van ๐Ÿ˜ฆ .Woningvereniging doet niets , als die maar de huur binnen krijgen . Jij ook alvast een prettig verloop van de dag , liefs en knuf , X

      • Het is wat dat de gemeente of woningbouwvereniging nergens meer naar kijkt dan alleen naar de Euro’s. Misschien eens gaan protesteren met een grote groep? Liefs en knuf X

      • Het was de bedoeling voor paar jaar terug dat de flat werd afgebroken, dan kreeg je verhuisgeld en een andere woning , dus ik dacht , blijf lekker zitten , kan ik dan terug naar Sittard gaan omdat het anders niet zou lukken qua financiรซn . Toen kwam dat onheil in beeld en zijn de plannen veranderd , pffff . We zijn maar met 3 oud bewoners in de flat , dus zullen wel niks kunnen . Ja , kon een ander flatje in Heerlen krijgen , zonder verhuiskosten , dacht het toch ff niet ๐Ÿ˜ฆ . Fijne zondag alvast , liefs en dikke knuf , X

  5. Hoi Anja nu weet ik waarom geen reactie gister haha
    Ben ik zo bezig met lezen wat er allemaal staat dat ik hard wegloop grijnzzzz…
    Geintje hoor…vind het leuk om mee te lezen
    En keuzes maak je de hele dag door…en ja het zijn je eigen keuzes zelfs als je de keuze maakt om geen keuze te maken hihi
    En die vrijheid daar geniet ik iedere dag van zonder te omarmen.
    Groetjes en geniet je dag
    Oja Daan wordt vandaag 3 jaar…dus wij een kinderfeestje
    No 3 van de reeks
    Doeiiiiiiiiii

    • Gefeliciteerd opa en oma met Daan ! Ook al 3 , tijd die vliegt ! Zou zeggen geniet van het feestje , ze zijn zo groot . Amuseer jullie , liefs…

  6. ich liebe Pferde, mache es gut

  7. Wowww, weer zo’n rake! ๐Ÿ˜€
    XXX


Plaats een reactie