Rafael de Alcalá – Rodizio Maracana

Vanavond life te bewonderen in Reuver !!!   Tongue out 

 

Published in: on 10 oktober 2009 at 10:31  Geef een reactie  

*♥ *Das Beste(bist du für mich)

Laat ze maar roddelen,wij weten beter,haha   Secret telling 

 

Published in: on 10 oktober 2009 at 10:24  Geef een reactie  

Weil ich dich liebe

  Wink  Left hugRed heartRight hug  Red lips

 

Published in: on 10 oktober 2009 at 10:20  Geef een reactie  

Brunner und Brunner – Mein Leben

  Het leven heeft weer inhoud gekregen door jouw !!!    Red lipsRed heart
 

Published in: on 10 oktober 2009 at 10:13  Geef een reactie  

SONNY & CHER – I Got You Babe

  DE PLAAT DIE STAAT : WAT IS JOUW KNOOPPUNT ?
 

Published in: on 10 oktober 2009 at 09:23  Geef een reactie  

The Monkees – I’m a Believer [official music video]

 

Blijven geloven,komt goed !!!   Open mond
 

Published in: on 10 oktober 2009 at 09:15  Geef een reactie  

gedichtenplaatjes

Bijzonder...
 
try me...
 
watch out...
 
 
Jij bent mn leven.jpg
Published in: on 10 oktober 2009 at 07:58  Geef een reactie  

Fotogedichten

menskopie.jpg
 
engelgedicht.jpg
 
olifantkopie.jpg
 
 
 
alsjekopie.jpg
 
 
senryuskopie.jpg                                            
 
 
Published in: on 10 oktober 2009 at 07:43  Geef een reactie  

Yes,weekend !

Hoe is het mogelijk
dat alleen jouw verschijning
mijn wereld op kan schudden?
Jouw lach een aardbeving veroorzaakt
in het diepste van mijn ziel?
Jouw ogen mij doen smelten
mij laten verdrinken in geluk?
Jouw geur mijn dag en mijn nacht kan bedwelmen
als in een droom?
Jouw woorden mij doen zweven
alsof de aarde onder mijn voeten verdwijnt…?

De verklaring is eenvoudig,
mijn hart behoort jou toe
jij maakt mij compleet
mijn andere helft
mijn andere ik
Ik hou van je

Published in: on 10 oktober 2009 at 07:26  Geef een reactie