Prachtige zondag

Als je straalt in vallende regendruppels ,

maak je regenbogen …..

 

Published in: on 1 november 2015 at 04:23  Comments (18)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://anjasouren.wordpress.com/2015/11/01/prachtige-zondag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 reactiesPlaats een reactie

  1. mogge Anja
    mooi beeld bij mooie woorden
    maar ik ga niet in de regen spelen 🙂
    leef jij je maar helemaal uit 🙂
    Dus druk verkeer met alle herrie die dat maakt hielden jou uit de slaap , nu hier hoor je zelden iets en ik sliep een goede nacht
    wens je een fijne dag
    lieve groet , Karel

    • Hoi Karel , nee , ik ben ook niet in de regen aan het spelen , zon schijnt volop na toch wel een mistige nacht . Zit al met bezoek , denk dat laat ik even weten . Geniet van je dag , liefs…

      • dus al koffieleuters op bezoek
        hier wint de zon het nu van de nevel
        ik ben aan de was en zelf ook al gewassen
        zo ff wat kleine HH klusjes en ik vind het goed
        geniet de dag
        liefs Karel

  2. Guten Morgen Anja. Das Foto ist sehr schön. L.G.

  3. Ohhhh en die zijn zooooo mooi!
    Fijne zondag Anja! Liefs XXX

  4. ein tolles Bild ist dir da gelungen, einen schönen Sonntag wünsche ich

    • Danke , das Bild ist leider nicht von mir . Schönen Montag , LG , Anja

  5. Een mooie vandaag en o wat genieten we als we er een zien…
    Fijne zondag

    • Ik vind ze ook altijd heel mooi . Alvast een fijne maandag …

  6. Regenbogen uit het hart zijn de mooiste. Fijne en zonnige zondag, liefs en knuffel X

    • Dank je , alvast een fijne maandag . Was gisteren mee afgereden naar Sittard en daar gaan wandelen op de Schwienswei .Daarna weer terug naar mij en sushi gaan eten . Fijne maandag alvast , liefs en dikke knuffel , X

      • Wat heerlijk voor je dat gisteren een fijne dag is geweest. Lijkt me mooi om in jullie omgeving te wandelen. Sushi nog nooit op, misschien eens proberen, vis eet ik nog wel, vlees niet. Fijne en zonnige dag, liefs en dikke knuffel X

      • Net terug van een heerlijke ontspannende wandeling en wat boffen we met het weer 🙂 2 november en gewoon in t-shirt en birkenstocks aan aan de wandel 😀 . Sushi is echt lekker en je krijgt ook zonder vis of vlees . Ik ga meestal voor alles waar vis in zit , paling , zalm tonijn , enz . Hier aan mijn kant zit ook een perfect restaurant daarvoor, ook chinees eten is daar overheerlijk . Zo , en nu is dat makkelijke afgelopen en moet ik zelf aan de slag , hahaha maar gelukkig geen probleem voor mij , ik kook graag 🙂 . Alvast smakelijk en een fijne avond , liefs X

      • We boffen zeker met het weer, hier is het wat aan de frisse kant, maar met zonnetje toch aangenaam. Ga ook eens Sushi proberen, wie weet bevalt het wel. Makkelijk zo een restaurant in de buurt, kost alleen extra ping ping 😀 Fijne avond, liefs X

      • Voor een keertje moet dat kunnen 😉 Liefs, X

      • Zeker weten. Liefs X


Plaats een reactie